Uykum

Uyku eğitiminin ilk günü, çok acı! Artık meme emmeden uyuyacakmışım hatta gece uyandığımda bile meme yokmuş artık 😦 hem annem hem benim için ne kadar zorlu. Ben ağlıyorum, annem de kan ağlıyor.. Bu akşam tam bir saat ağladım, beşiğimin kenarına tutundum, sonunda ayakta uyumaya başlayınca annem hatırlattı yatmam gerektiğini. Yattım uyudum ben de.. Emmeden nasıl uyurum ki??

Bu akşam babam gelince hep onunla ooynamak istedim, odadan çıkar çıkmaz mızıldandım. Babam çok eğlenceli, beni de çok seviyor ❤

Leave a Reply

